.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاندیداتوری متکی



*شنیده ایم در چند روز گذشته محمدباقر قالیباف دیداری با آیت الله مهدوی کنی رئیس دانشگاه امام صادق (ع) داشته است. در این جلسه شهردار تهران گزارشی از عملکرد شهرداری را ارائه کرده است. گفته می شود قالیباف برنامه جامعی برای دیدار با مراجع و علمای قم، تهران و مشهد تدارک دیده است.


*اعضای مجمع روحانیون مبارز تصمیم گرفته اند جلسات هفتگی خود را خبری کنند تا از این طریق اعلام حضوری دوباره کرده و شاید هم روحیه از دست رفته را به گروه های تجدیدنظرطلب بازگردانند.


*شنیده ایم که سفر مشایی به لبنان که با مخالفتهایی نیز روبرو شده بود لغو شده است. وی در تلاش بود دیدارهایی را با برخی شخصیت های برجسته سیاسی - مذهبی لبنانی داشته باشد که ظاهرا پیگیری این دیدارها به نتیجه نرسیده است.


*گفته می شود منوچهر متکی در جلسه ای گفته فعلا با خیال راحت مشغول استراحت هستم. وی همچنین در پاسخ به این سوال که برنامه آینده ات چیست؟ گفته؛ شاید برای نمایندگی مجلس کاندیدا شدم.


* شنیده ایم که آیت الله علم الهدی در رایزنی هایی که با جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری داشته ، این موضوع را مطرح کرده که از آیت الله مهدوی کنی بصورت جمعی درخواست کنیم برای ریاست مجلس خبرگان کاندید شود. گفته می شود در رایزنی های انجام شده بیش از 50 تن از اعضای خبرگان موافق کاندیداتوری آیت الله مهدوی کنی هستند.


*کاروان های راهیان نور امسال میزبان برخی مراجع خواهند بود. شنیده ایم آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در اوایل سال آینده دیدن خواهند کرد.


*واکنش ها به سخنرانی علی شمخانی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) بهار همدان همچنان ادامه دارد. مردم این شهر می گویند چرا در حالی که مقام معظم رهبری طی یکسال گذشته بیش از 90 بار از فتنه گفته است اما آقای شمخانی در سخنرانی خود از فتنه گری های جریان فتنه سخنی نگفت . گفتنی است شمخانی در پاسخ به سؤال خبرنگار صدا و سیما که از او پرسیده بود نظر شما راجع به فتنه سال قبل چیست؟ با لبخندی گفته است: از این سؤال بگذریم.


* اخیراً فعالان فرقه اهل حق شاخه هفتدانه تبریز در اقدامى برنامه‏ریزى شده ضمن برقرارى ارتباط و جلب اعتماد جوانان مسلمان، آن‏ها را به منازل خود دعوت و سپس خواهر و یا یکى از بستگان نزدیک دختر را به شرطى که جذب این فرقه شوند به عقد آن‏ها در مى‏آورند.



*بیش از 107 هزار تماس تلفنی و پیامکی مردم با روابط عمومی صدا و سیما، مسوولان مربوطه را متقاعد کرد تا برای سومین بار سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی تائب را در مراسم بزرگداشت 9 دی در مهدیه تهران پخش کنند که این یک رکورد تازه بوده است.

*جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تجلیل از مرزداران جمهوری اسلامی ایران به مناطق مرزی سفر کرده و با سربازان و درجه داران دیدار و از خدمات آنان تقدیر و تشکر کرده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رریضا 28 دي 1389
احتمالا کاندیداتوری ریاست جمهوری بوده که خبرنگار شما مجلس شنیده
چون ایشان منتظر کسب تکلیف از مقامات بالا هستن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.367 seconds.